top of page

מכורים לסנדוויצ'ים? כמה רעיונות למתוקים ולמלוחים


אם אתם חיים על כריכים אבל רוצים לגוון, אז הטיפ הזה הוא בשבילכם! תמצאו כאן כמה רעיונות לכריכים מתוקים, וכמה למלוחים! מעבר לשילובים מעניינים של מוצרים והגבינות שלנו בסנדוויץ', תכירו גם ממרחים שאולי לא הכרתם עד כה, בעיקר מאגוזים ובוטנים, ואלו ממש כיף לאכול על לחם.


המתוקים:

  • : P.B & J

כריך חמאת בוטנים עם ריבה. קלאסיקה אמריקאית. אבל יש כמה דרכים להוסיף לו טוויסט- החליפו את הריבה בכף של סירופ WANNABEE שהוא סירופ דבש טבעוני של VEGA. ניתן גם להחליף בבננה פרוסה לעיגולים. אנחנו גם ממליצים לשלב כף של אחד ממרחי הראסטיז המדהימים שניתן למצוא אצלנו. אלו ממרחים על בסיס אגוזים ושקדים בטעמים שונים. תוכלו לצפות בממרחים המתוקים שלנו בדף הזה.


שילובים מתוקים מומלצים:

המלוחים:

  • סנדוויץ' טמפה BLT (כריך אמריקאי של בייקון - חסה - עגבניה ) * הטמפה הוא בעצם התחליף שלנו, ודורש מעט יותר זמן הכנה. תצטרכו חבילת טמפה סויה (ובשביל התיבול- 2 כפות רוטב סויה, חצי כפית עשן נוזלי, כף סירופ מייפל, חצי כפית אבקת שום, ורבע כפית פלפל שחור) עגבנייה, חסה, ולחם שאתם אוהבים. מומלץ לקלות את הלחם בתנור עם מעט שמן זית. הכנת הטמפה: הפשירו את הטמפה ופרסו אותה לפרוסות בעובי 2 ס"מ. במחבת חממו שמן זית וטגנו את הטמפה כדקה בכל כיוון. ערבבו את כל חומרי הרוטב בטעם בייקון והוסיפו למחבת. טגנו עוד כשתי דקות מכל כיוון, עד שהטמפה משחים. הרכיבו את הסנדוויץ': כמה חתיכות חסה, פרוסות עגבניה, ופרוסות טמפה, ומעל הטמפה אפשר להוסיף עוד שכבה של חסה. *בסנדוויץ הזה אפשר להוסיף מיונז או חרדל שאתם אוהבים להעמקת טעמים! בתאבון! עוד על טמפה אפשר לקרוא כאן - מה היא הטמפה ומה עושים איתה?


רעיונות שווים לכריכים עם מוצרים שלנו:

  • סנדוויץ' שמנת ''תום'' שום שמיר - אפשר גם פה לחמם את הלחם בתנור, עם או בלי מעט שמן זית ומלח. בלחם לשים שכבה ( כף או שתיים ) של שמנת שום שמיר, פרוסות של מלפפון חתוכות באלכסון, צנונית פרוסה, מעט מיץ לימון ושמיר טרי. בתאבון!

  • סנדוויץ' בולגרית ויטופית עם פלפל קלוי הכנת הפלפל הקלוי : פלפל אחד מתאים לשני סנדוויצ'ים. פרסו פלפל אחד לחתיכות ( לא דקות) ומרחו אותו בשמן זית, מלח, שום, ופפריקה. בשלו בתנור עד שנהיה רך על 180 מעלות לרבע שעה עד עשרים דקות. מרחו את הלחם שבחרתם (את החלק הפנימי) במעט שמן זית ומלח ושימו גם בתנור לכמה דקות. כשמוכן הוציאו והניחו להרכבה. שימו בכריך את פרוסות מרובעות של בולגרית ויטופית, מעל שכבה של פלפל קלוי, שכבה של עגבנייה, ולבחירתכם אפשר להוסיף עלי רוקט/ פטרוזיליה/ בזיליקום או כל ירק שאתם אוהבים. בתאבון!

  • כריך סלט "ביצות" - לחמניית מחמצת, סלט "ביצות", עלי רוקט, מלפפונים ובצל סגול.



יש לכם רעיונות לעוד כריכים משגעים? רשמו לנו :)


ויטופיה - טבעונות בקלות





176 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

חג שמח 3>    תפריט פסח - פתוח להזמנות באיסוף עצמי בלבד
האתר נפתח להזמנות עבור חג שני - המשלוחים יוצאים ביום שישי בחוה"מ

bottom of page